2013. május 4., szombat

Formábahozó diéta 12.nap

2013.05.03.


Reggeli:
 -1db kornspitz kifli 130 kcal
-30 g sajtkérm 30 kcal
-3 szelet pulykasonka (csomagolásról számolva) 30 kcal
- 2 kv 44 kcal


 Összesen: 234 kcal

Tízórai:

-1 kis répa 30 kcal

Összesen: 30 kcal

Ebéd: 
- 300g brokkolis csirkemell 314 kcal
- 1db cserpes rudi 90 kcal
- 1 nagy kávé(1 dl 1,5 tej) 50 kcal




*mulivitamin (peak) + C vitamin

 Összesen:454 kcal

Uzsonna:
-1/2 adag Whey Protein (Scitec N.) vízzel és 1dl tejjel 102 kcal
- 1 db purpur sok magos péksüti ~249 kcal
Összesen: 351 kcal

Edzés előtt:  2db carnitin

Edzés: kondi 40 perc+ szigetre futás, sziget futás 7 km

Vacsora:
1 rosé hosszúlépés  74 kcal
brokkolis csirkemell mozzarella light-al és pici pirított maggal 157+100+70 kcal= 327
mini adag túrókrém, canderel steviával fél adag whey proteinnel (Scitec N.), a szokásos eljárással (lsd. első nap) negyed adag 104 kcal

1db multivitamin


Összesen:505 kcal

Napi össz: 1574 kcal  

Az edzés kemény  volt! Ma mell-hát-has-kar edzés volt és ezt még megfejeltem egy kb. 7km-es futással. Ezt a távot majd lemérem legközelebb rendesen, de 7-8 km-re emlékszem. Éjjel nem jól aludtam, hiába volt könnyű a vacsim. Másnapra futást terveztem, de kihagyom, pihenni kell. Ez már a túledzés egy jele, nehéz volt a lábam estére és annyira fáradt voltam, hogy alig tudtam aludni. a Lábamat éjszakára egyébként felpolcoltam egy párnával és képzeljétek el eddig is jó volt ez, de olyannyira kipihenten ébredtem ettől a kis praktikától, hogy már ma akár futni is lehetne.. nah de, pihenő nap van! cserébe nagytakarítás lesz:) és sok sok séta szombaton:)
Szóval bedurvultam, de nem baj..

Gyönyörű szép hétvégét kívánok! Töltsetek holnap minél több időt anyukátokkal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése