2013. március 17., vasárnap

Body Revolution I.

Bocsánat, hogy eltűntem..


Olyan sok minden történt velem mostanában, hogy tényleg sem erőm sem kedvem, semmi nem tudott rávenni, hogy leírjak mindent és beszámoljak bármiről. Most inkább az elméleti anyagokba, az edzés-táplálkozás elméleti síkjára eveztem. Itt a suli a nyakamon (Testépítés és fitnesz edző leszek:))). Most tanulok, olvasok ezerrel.
Igyekszem másoknak is  segíteni, mostanában  a saját edzéseimmel nem is  törődtem igazán..

De azért az edzések nem maradtak ki az életemből, csak újra átalakult a cél. Felszaladt ugyanis pár kg és ettől meg kell szabadulni, hogy látványos legyen az az izomzat amit az elmúlt hónapokban szedtem magamra:)
Semmire nem fognám a felszedett kilókat, télen pihentem 2 hetet úgy komolyan. Nem diétáztam és nem is edzettem csak 3x max. a héten. Ezt a két hetet az ünnepekre terveztem be. Aztán visszaakartam állni. Ezt  egy méregtelenítéssel kezdtem meg. 1-2 nap léböjt, meg 1-2 nap zöldség-rizs, gyümölcs-rizs napom volt. Minden erőmmel visszaakartam lendülni, de begyulladt az ínyem és csak antibiotikummal tudták levarázsolni  a gyulladást:(. Az ünnepi sok evés ivásban felsértettem az ínyem és bedurrant. Ez van. A kezelés meg a pocakomat sújtotta, de oly mértékben, hogy 2 hétig minden átszaladt rajtam. Biztos ismeritek ez mivel jár, olyan-diéta stb. Tehát sem a normális étkezésre, sem az normális eltervezett edzésre nem tudtam visszaállni oly könnyen. Nah tehát ez még harc volt, kemény harc....

Tényleg zavar engem a pár plusz kg. De el kell mondjam, hogy nagyon örülök, hogy mindennek ellenére nem változtam túl sokat! Azért némi korlátot tudtam szabni magamnak és tényleg szépen fokozatosan újra keményen edzek:) Rengeteget futok, ez lesz az alap amíg szükséges, mellette saját testsúlyos edzéseket végzek/végeztetek, ugyanis együtt edzek egy fantasztikus csajjal, már több mint 2 hónapja. Erről később bővebben.

A súlyzós edzések kiegészítésként szerepelnek, most a hangsúly a zsírtömeg leadásán van. EGyébként a saját testsúlyos edzések kíválóan edzik az izmzatot, nagyon jól fejlődünk, hihetetlenül gyorsan alakít át! Imádom a funkcionális gyakorlatokat is és a fegyencedzés alapjait tesszük le, illetve az intervallum és insenity edzésformát építem gyúrom egy egész testet dolgoztató köredzésbe. Ami azt illeti még én  is megizzadok..hát még akit edzek:))))
Szóval ez az edzésforma az én nagy szerelmem:) igen.. bizony.. és hatalmas dolgokat viszünk véghez nap mint nap.

Heti 4-5 edzés/hét helyett most 5-6 edzésem van, a futás elmaradhatatlan és hogy beköszöntött a tavasz már a dupla edzések is elképzelhetőnek tűnnek. Tehát reggel hajnalban futok majd és este kondi. Ezt legalább heti 2x szeretném beiktatni. A térdem kicsit szerencsétlenkedik, nagyon kell figyelnem a helyes futástechnikára.
A futás egyébként sokkal jobban megy köszönhető ez annak, hogy !több mint fél éve nem dohányzom! :)))yessss

Igen gyorsan, Májusra szeretném helyrepofozni magamat!

Ehhez megfelelő diétára, rengeteg futásra, átgondolt súlyzós edzésekre,  normális táplálékkiegészítésre lesz szükség és persze elszántságra, mentális felkészültségre.
És addig nem nyugszom amíg vissza nem álok erre:



Egykor (21 évesen, mikor is 51 kg voltam) eldöntöttem, hogy 55 kg leszek és színtiszta izommal:))) áhh nem voltak meredek elképzeléseim...dehogy..:))
Ez az egyéni sajátosságaimat tekintve 18-19%-os testzsírszázalékot jelent majd.


Tényleg nem érdekel a mérleg, de egy cél kell, amifelé menni, tartani  kell!
2012 szeptember
Nos  a fenti szintet szeretném visszahozni nagyon sürgősen:)

Amit érdekességként mutatnék: két képsorozat mindkettőn 58 kg-al. Azért van különbség a körméretekben is.


2012 április

2013 március


 Mérések



MÉRÉS (magasság 157  cm) 2012 április 58,2 kg és 2013  március 58,5 kg
     2012. április 30.
2013. március 16.
Testsúly
58,2 kg
59 kg
Kar
28 cm
28 cm
Mell
96 cm
91 cm
Derék
72,5 cm
71,3 cm
Csípő
89,5 cm
86 cm
Comb
55 cm
54 cm
Vádli
38,5 cm
37 cm


 A testzsír-százalék mérést magamon is alkalmazom, segítséggel. Nem mondhatnám, hogy könnyű dolog. Nagyon nehéz a mérhető bőrredőmet összefogni, főként a comb és tricepszen. Lehet, hogy nem is teljesen jól csináltuk, de egy képet mutat, egy kiindulási pontot jelent. Az eredmény 3 pontos bőrredőméréssel 25%-os testzsírszázalék lett (többszöri mérés után), ami csupán, sajnos átlagos eredményt jelent. Most még a "sportos" kategóriába sem tartozok. Baró. 
A leadható zsírtömegem: 6 kg lett. Ennek a számát is csökkenteni kell.
Tehát három eszközzel mérleggel, mérőszalaggal és tolómérővel is ellenőrizni fogom a változást.

Sokkal gyakrabban írom, jegyzetelem majd le, hogy miként alakul a diéta, az edzés.
A diétában az étkezési naplóm segít, megmérek, kiszámolok minden elfogyasztott kaját. 
 A táplálékkiegészítés jelenleg fehérje és vitamint jelent, egyebet most nem tudok vásárolni, ha sikerül mégis, akkor jelezni fogom.

Formában hozom magam  és Májusban újra jelentkezem egy nagyobb összegzéssel. A diéta, a táplálkozás adott, ezen nincs mit variálni. Megmutatom az én sajátos módszeremet mire képes, az edzéseimmel és a főztömmel mit hozok ki magamból:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése