2017. február 12., vasárnap

TransForMum-Timi



1 hónap után…


Korai még az öröm, de mégis van miért örülni, hiszen ebben az elmúlt hónapban sikerült megszabadulnom, pár kilogrammtól és centitől is! Nos sikeresebb is lehetne a hónap zárás, de egy fontosat már meg kellett lépnem, éspedig a nyakamról leműtöttek két kiálló szemölcsöt. Ezt nyár előtt kellett elvégeztetni, hiszen nem izzadhatsz, nem érheti víz két hétig! szóval két hétig nagyon vigyáztam rám illetve varratokkal elég kellemetlen volt. Próbáltam edzeni, de alacsony intenzitással csináltam, az idő pedig nem tette lehetővé a nagy sétákat, vagy éppen kocogást…

Alig vártam, hogy vége legyen ennek a visszafogott életmódnak és edzhessek rendesen és izzadhassak, ahogy kell, egy kimerítő edzés után. Amiben nagy perspektívát látok, hogy végre megérkezni látszik, a tavasz lehet FUTNI! és kiegészíthetem a sajáttestsúlyos edzéseimet, illetve a súlyzós napokat. Ez nagyban hozzájárul az eredményességhez.

Szuper érzés, hogy felvehetek már egy két ruhadarabot, amit eddig nem, többek között olyan kabátot, amit el akartam adni nem régiben mert elég kicsi volt! Aztán sokkal jobb az állóképességem. Az alvásról ne beszéljünk…pfff volt egy két nap mikor szinte átaludtuk az éjszakát csemeténkkel, de főként az 5x kelés jellemző…no de mindenre van erőm a Krisztussal aki megerősít engemJ
 

A diéta:

Januárban jól ment az étkezés, elég tisztán sikerült enni. Meg is lett az eredménye ugye.. Februárban már voltak csaló napok! De újra reformáltam az étkezést száműztem minden null tápanyagos ételt és cseréltem reform élelmiszerekre. Ami szerintem a legfontosabb, hogy a kalóriabevitelt újra pontosan számoljam. Ezután jönnek majd az összetettebb számítások, mint a tápanyageloszlás figyelése. Azért nálam nem titok, hogy fehérjeközpontú diétát tartok és a szénhidrátokat cserélem j szénhidrátokra, melyek lassan szívódnak fel és magas az élelmiszerrost tartalmuk. a kulcs/hangsúly azért mégis a MÉRTÉKLETESSÉGEN VAN! Tehát ha van csaló nap, nem kell az egész havi lemaradást bepótolni. Ezért vannak nekem jó nasijaim itthon, ha minden kötél szakadna…(erről csinálok egy külön posztot hamarosan)



Szóval erős elhatározásom, hogy minél többet fussak ezzel növelve a kalóriadeficitet! Étkezésekkel -400 kcalt próbálok napi szinten spórolni. A többit sporttal toldom meg.

A mai fogadalmam, hogy minél többet futok, de havonta annyit ahány éves vagyok 31km-t mindenképpen. EZ már erre a hónapra is vonatkozik, ami szívás, mert van még bő 2 hetemJ és jelenleg 6,5 km-nél tartokJ



December közepén készuletek fotók és ma. Szóval azóta mindenhonnan lejött 1-1 cm a képek sem tükröznek sokkal többet. 75 kg-ról indultam, most tartok 71,5 kg-nál. Összesen tehát 3,5 kg-ot fogytam és ezt főleg a kajálásnak köszönöm a kevésbé intenzív sportolásnak köszönhetően. 


2016 dec
2017 február


 
2016 dec

2017 február



 
2016 dec

2017febr







Azt látom hogy fogok örülni ha 70 kg alá kerülök és amikor fáradt leszek és semmihez semmi kedvem nem lesz majd erre gondolok!

Ti se adjátok fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése