2017. február 28., kedd

IVETT-1 hónappal később

TRANSFORMUMS Project- IVETT

Őszintén szólva  nem kicsit fáradtunk bele ebbe a télbe mindannyian! Nem könnyű anyának lenni, hát még 3 gyermek édesanyjáé! És igen ezt még lehet fokozni, ha mindenki beteg. 
Nálunk is volt ilyen időszak 2016 Novemberében és mosolygok magunkon... mind3-an ki voltunk nyúlva..Apa, Anya, Olcsi. és mi csak 3-an vagyunk...ja meg a kutya. Szétesés és káosz. Megnyugtatom magam, először csináljuk:)
Ivették nem. Végre lendületet kap az élete, veszi a fáradságot és elszántságot, hogy az amúgy is eléggé terhelt mindennapokba még vigyen egy kis sportot és próbáljon átállni egy egészségesebb, de azért nem  könnyű életmódváltó étrendre. és akkor beüt! a 2 hétre tarol az influenza. Egy hónap 4 hétből áll, tudom tudjuk, de ebből értsd, 2 azaz a fele széthullik. Annyira sajnáltam. Tartottuk a kapcsolatot időközben és nehezen de visszatért Ivett. 
A program elején beütő nehezítő tényezőkkel az a baj (általában), hogy még nincs meg a várt eredmény ötven százaléka és még nincs meg a belső motiváció kellőképpen, ahhoz hogy magunktól egyértelműen visszatérjünk a kezdeti lelkesedéssel feltüzelt rendszer/program betartásához.
Pedig abban van a kulcs. Ott van a kutya elásva és ettől ugrik a majom is a vízbe. 
Össze kell magad szedni kiskanállal és targoncával rakodni az erőt mindennap.
      Nos, nézz a tükörbe! EZ a TE HARCOD! Aki visszanéz rád: Ő a versenytársad!               
Semmi gond ha megbotlunk. Tudjunk felállni és leverni magunkról a port. Szívből mondom! Hajrá IVETT látod már most van eredmény! és még távol a cél:)

Itt van hát Ivett beszámolja:



Eltelt egy hónap, jöttem összegezni. J

A kezdetetek nagyon jól mentek. A Timi által elkészített diétás étrend szuper, napi 5x ettem, sosem voltam éhes. Végre minőségi ételeket fogyasztottam, plusz - amit korábban hajlamos voltam elhanyagolni - elegendő zöldséget, gyümölcsöt sikerült beiktatnom a mindennapjaimba. A súlyom szépen kezdett olvadni, 2 hét után 1.5 kg-mal voltam könnyebb úgy, hogy hangsúlyozom: nem éheztem. Az egyedüli nehézséget az édesség megvonás okozta, ugyanis a diétának ezen szakaszába még a diétás kekszecskék (amiket korábban előszeretettel fogyasztottam) sem fértek bele.
A heti 4 edzést igyekeztem tartani (2 futás 2 babakocsi fitness), de 3 biztosan mindig megvolt.
Aztán jött a fránya influenza, vagymi. Családilag elkaptuk, napokig fetrengtünk a tv előtt. Ezekben a gyötrelmes napokban mézes (!) teán kívül semmit nem bírtam magamba tuszkolni, így újabb 0.5 kg lement. Hurrá-gondoltam. J Olyan 62 kg körül lehettem ekkor. Aztán gyógyulgattam, a rendes kaja nem esett jól csak a rágcsálnivalók… Hoppá, vissza is jött az a fél kilócska…
Aztán még fél sajnos…  Ugyanis a Timi féle étrendhez sajnos nem sikerült visszatérnem. A nehézséget az okozza, hogy képtelen vagyok megerőszakolni magam olyanformán, hogy azt egyem ami momentán nem esik jól, csak azért mert az van leírva. Korábban ment, most nem. L Igyekszem továbbra is mellőzni a fehér lisztet és a cukrot, de 3 édesszájú gyerek mellett vannak botlásaim, bevallom. Szóval az én mumusom, nagy függőségem a cukor. Bármiről képes vagyok lemondani, az édességet viszont bűnösen imádom.
Amire viszont büszke vagyok, hogy a heti 4 edzést nagy szorgalommal és elszántsággal végzem. J
Timi javaslatára elkezdtem szedni a peak-es multivitamint, remélem segíteni fog, hogy ne legyek állandóan fáradt. ( Mondjuk e vonatkozásban inkább az lenne a tuti, ha nem ébresztene a legkisebb fiam 3-4x éjjelente.)
És akkor a számok: a súlyom ma reggeli mérés szerint 63.5 kg (ennek különösebb jelentőséget nem tulajdonítok, mert folyton változik a ciklusomtól függően.) A hasam és a csípőm körfogata 1 cm-rel lett kevesebb, a combom fenti része szintén 1, a középső része pedig 2 cm-rel lett karcsúbb. A vádlimról nem terveztem fogyni, de 1.5 cm-rel az is kisebb lett.

Hát itt tartok most. Fényképet most nem hoztam, majd akkor, ha szembetűnő(bb) lesz a változás… és remélem lesz ilyen. ;)



Végezetül Ivett neked és minden anyának aki minket olvas üzenem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése