2013. július 5., péntek

Életjel:)

HellóBellóóóóó:))))

Nem tűntem el, Blog még él:)))) Én meg különösen, most hogy végre megszereztem a 
TESTÉPÍTŐ ÉS FITNESZ EDZŐ képesítésemet:)))))

HIPHIP HURRÁ:)

Szóval eddig tanulás volt, vizsgák és igencsak elhangoltam itt a szűk kis közönséget:)))
Hiányzik is ám a blogírás, az újabbnál újabb ötletek és tippek megosztása és vanna ám terveim is mivel segíthetnék még itt a fogyni vágyóknak, vagy a testformálásra vállalkozó személyeknek:)

Az edzéseimmel jól állok, bár a szigetlezárás rosszul érintett engem is... a köredzéseimnek köszönhetően azonban az állóképességem sem csökkent, sőtt nagyon jól ment két hét kihagyás után is a futás!!!! nagyon élvezetem:))) Szóval a köredzések mellett is még pluszban kondi és futás, esetenként pedig lépcsőzés a MENÜ:)

A diétába kissé beletört a bicskám, vizsgázási-tanulási szénhidrátigényem növekedésének köszönhetően, de gyorsan észbe kaptam és visszatértem a normál forgatókönyvhöz. Gyártottam itthon is jégkrémet, de nem voltam túl sikeres, egyet tudtam egészben kihúzni a formából...majd bele kell ebbe is jönnöm:))) egyébként nagyon megéri friss gyümiből és joghurtból csodákat művelni:)

Most fehérjeszeletekkel kísérletezem, ez olyan mint a csoki, ügyelni kell azonban velük, hihetetlenül finomak, viszont sokuk nagyon kalóriadús!!! magas a CH is !!! igy most összehasonlításokat végzek, egyes márkák között és igyekszem egy jó árfekvésű és jó tápértékekkel bíró szeletet bemutatni. Hamarosan bemutatom ezt nektek:)) Én is édességkedvelő vagyok, tehát a házi proteines túrókrémet megunva, most kísérletezek:)

Búcsúzom is... Nem sokára jövök egy hasznos bejegyzéssel:)))
Legyetek résen:)

Jövööööööööökkkkk


Norcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése