2013. július 13., szombat

30 napos formábahozó diéta-BEST OF napok

Sziasztok!

Nem olyan nagyon régen követhettétek itt 30 napon keresztül hétköznapjaimat, mit eszem, miket főzök és hogyan edzek abban a hónapban.( most váltottam edzéstervet)
Úgy gondoltam kiemelek 8 napot, melyeket komolyabb, erősebb diétás napoknak ítéltem meg. A célom az volt a 30 nappal , hogy újra beindítsam a fogyásomat, mivel egy ideje stagnált. 
Az érdekesség az, hogy ugyan -1 kg-ot fogytam a hónap végére, de 1,5 hétre rá, rögtön lement még egy kiló:) tehát Június közepén már 56 kg lettem:)

Ez a 30 nap összességében nem is volt olyan elborzasztó és nem volt egy "látvány diéta", mint amikkel sokatok találkozik, ahol szinte semmit nem lehet enni, vagy nincs más a terítéken csak csirke, barna rizs és brokkoli, no meg egy kis fehérje.  Én szeretem a változatosságot és hogy rákaptam a reform főzésre, tehát egészséges és diétás alapanyagokat használok többségében, így nem kell szenvednem. A kalória számolást máig tartom, tehát naponta leírom mikor mit ettem és abban mennyi energia volt. Naponta igyekszem legalább 3x fehérjét bevinni különböző formában (csirke, túró, fehérje, tojás stb), tápláló, lassan felszívódó szénhidrátokat fogyasztok, kevés gyümölcsöt és sok zöldséget, a zsiradékot minimálisan viszem be.
 Vannak kilengéseim, pl. szeretem a fagyit, a sört, a borokat, de mindenből tudok számomra is ehetőt-ihatót találni:
Száraz bor, zéró sör(cukormentes), sorbet, házi készítésű, vagy diétás fagyik:)

Mindig törekszem a 80:20 arány betartására az étkezéseimet tekintve egy hétre vonatkozóan. EZ azt jelenti, hogy törekeszem a tökéletességre és néha vannak apró engedmények, pl. Megiszom egy kis pálinkát, vagy eszem egy kis süteményt, vagy kicsit többet eszem normális étkeimből:) Hosszútávon ezt így lehet bírni. EZ egy formatartáshoz elegendő, ahhoz hogy változásokat érjünk el, esetenként keményíteni szükséges és olyan is van, hogy lazítani. A szervezetünk piszok gyorsan megszokja az állandóságot! Ha észreveszed ezt akkor változtatnod kell!!!

Akkor néhány állomás, néhány ötlet:)

2. nap

3. nap

4. nap

8. nap

10. nap

17. nap

19.nap

22. nap

Bízom benne, hogy néhány jó ötlettel gazdagodtatok:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése