2012. augusztus 7., kedd

My Body Evolution-Július-Short Summary

A július túl gyorsan telt el és a lazítás jegyében. 6 hónap után megérdemeltem. Szükségem volt rá. A hónap elején sikerült lebetegednem, olyannyira, hogy a futásokat két hétig fel is függeszthettem. Heti 4 edzést tudtam tartani és ezt ne kövesse senki, mert az első héten nem szabadott volna még ennyit sem. Látszott is, hogy hülyeséget csináltam, mert az igen durva köhögésem, alig akart elmúlni, még a harmadik héten is felköhögtem érdekes dolgokat. Nagyon bosszantott, hogy 1-2 kisebb futást alig bírtam kivitelezni, utána rögtön jött a köhögőroham. Ezután jött egy hét szabi és egy rövidke kis nyaralás:DD ami nagyon jó volt és nagyon kellett. ebben volt sok úszás, túrák, több órás gyaloglások, röplabda:D Nem unatkoztam, az biztos. Nem szégyen, ettem odafigyelve ugyan egy két olyan kaját, amit már igen régóta nem vettem magamhoz, gyros, lángos:D és süti. Egy-egy kisebb adag, vagy féladag elég durván kifogott rajtam. Elszoktam ezektől. Most lecsillapítottam magamban a háborgó tengert egy időre azzal, hogy megadtam magamnak amit megkívántam, persze mértékkel mertem és kompenzáltan némi edzéssel. De ezt is gyorsan megszokja a szervezet és visszatudna ám igen gyorsan szokni a régi silány dolgokra: pl cukor. Harmad napon azon kapod magad hogy kívánod a cukrot, meg a hülyeségeket. Úgyhogy nagyon vigyázzon mindenki ezzel, meg a pihenőkkel! tudatosan menj neki mindképpen!

Back to Nature



Maradt nekem a július utolsó hete, amikor is nagyon igyekeztem visszaállni a régi menetrendhez. Vagyis a kemény edzésekhez, heti 5 alkalommal minimum. A normális kajáláshoz, tehát semmi kilengés. A legkeményebb a futásra történő visszaállás volt. Sikerült teljesítenem az adott távot (sziget kör), de csak 35 perc alatt ment első nekifutásra. Már javultak az eredmények és igyekszem fejleszteni tovább a távot pl. legutóbb 8 kilométert futottam, hőségben.
A kondis edzésekre és a futásra is nagyon gyorsan reagált a szervezetem, illetve az izmaim, egyrészt jól vették a fokozatos újabb kihívásokat és sokkal több energiát tudtam az edzésekbe fektetni. Sokkal keményebben tudok edzeni mint valaha. 
Nem úsztam meg a fitnesz kesztyűt sem, mert egyre nagyobb súlyokkal dolgozom, illetve egyre többet és többet gyakorlom, a függeszkedést és a testsúlyom kitartását, hogy végül a saját testsúlyommal menjen a túlódzkodás, húzódzkodás.
Az egész Westendben egy helyen találtam értelmes kesztyűt és normál árban, 3200 Ft
Elég komoly bőrkeményedések kezdték felütni a fejüket a tenyeremen, és csúszott is, így nem volt más választás.

A hónapot egyébként 55,4 kg-al zártam, kőkemény 0.5 kg ment le. Nem készültek fotók ezen nincs mit dokumentálni, bár centikben lehet, hogy több érdekességet tapasztaltam volna. Az augusztus úgyis kőkemény lesz és a pihentetés után újra gyorsabban reagál majd a szervezetem az edzésekre, diétára. Az augusztusi, tehát a nyár utolsó hónapjában:((( jövök az újabb beszámolóval, dokumentációval. Szerintem ha elérném az 53 kg-ot a hónapban sírnék:DDD. Még mindig küzdök a szellemeimmel, dohányzás. Kaptam egy kis segítséget, olvasni valót, szerintem hasznos lesz. Köszönet érte!
Azon fáradozom továbbá, hogy hol tudnám úgy képeztetni magam a sport szakmában, hogy a nem kevés pénzért, amit kérnek, használható és minőségi képzést kapjak. Egy-két okos helyre bukkantam már, de igen sok szempontot kell összevetnem  és rengeteg embert kérdezek meg a dologról, mielőtt belevágok. Ha megszültem ezt, mert őszre meg kell legyen a gyerek, akkor megosztom veletek ezt is.

Amit ki nem hagyhatok, még a hónap zárást illetően. Szakrendelés keretein belül ellátogattam az ortopédiára, gondoltam nézzük már meg  pontosan hogyan áll tinédzser korom óta az a gerinc. hümm hát röviden tömören: ahol görbület lenne ott kiegyenesedett, ahol meg egyenesnek kellene lennie, ott van egy enyhe S kanyar, az egyik csípőm feljebb van a másiknál ( a képeken látható is). Nem émelyítek fel senkit a bizonyos latin diagnózissal. Röntgen, vizsgálat, méregetés és 3 órás várakozási idő után kezelési tervet is kaptam: gyógytorna+valami mágnesen ágyon alvás:DDD.Mindkettő kellemes, heti kétszer, így a pihenőnapjaimon beillesztettem a heti rutinba:D. A gyógytornát, külön kértem. Nem árt újra frissíteni a repertoárt. Nagy örömömre szolgál, hogy többet ortopédiára nem kell betennem a lábam, mert oda 18 éves korig lehet járni, azután a reumatológia veszi át a kis betegeket, ahol pediglen 1 évig egy értelmes kivizsgálás nem történt, csak az értékes időmet vesztegettem el. Egyébként nagyon élvezetes story dús és tanulságos látogatás volt ez a doki egy pszichopata, perverz és éppen fogyózni készülő állatfaj volt, olyan, aki legyet röptében is képes lenne megröntgenezni:DD

Mindenkinek kemény, fájdalmas, izzadós, verejtékes munkát kívánok, térjetek haza az edzésről remegő lábakkal és sajgó karokkal:DD másnak nincs értelme!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése