2012. április 14., szombat

Trendkövető rémálmaim

A következő téma nem éppen  a bloghoz illeszkedik, de egy ideje nem állhatom, hogy ne adjam ki magamból a  mindenféle röhejes elgondolásomat néhány női idiótatrendkövetőcicapicsa társamról.
A következő kép hűen tükrözi majd a forgatókönyvet ami olykor lejátszódik a fejemben:
Szóval erről lenne szó kérem:):)
Jön egy kiscsaj, vagy nő, vagy asszony velem szemben odamegyek és kikapom a táskát meg az okostelcsit a csini karjáról, kezéből. Aztán ha éppen nem sikítozik és akar ledöfni a tűsarkú cuki topánkájával, akkor szépen kellemes hangnemben elmagyarázom neki, hogy elnyomja a vénáját a bazi nagy táskája, meg éppen nem biztos, hogy ez a legjobb táskahordási módszer , egy nem éppen alaptalanul kínálkozó gyors utcai rablás áldozatává válásához.
Vagy csak ezt a tömegeteket magába szippantó mintát mutatnám:
Még ők sem hordják karjukon a táskát miközben a telcsit kínálgatják a rablóknak
Bizonyára ez a kérdés engem zavar..sokakat nem és mindenkitől elnézést kérek, aki ezt olvassa és így kedveli a táskahordást. Egy dolog azért bosszant: NEM EBBŐL áll ez a rövidke élet. vagyis igen sokak számára, de azért már nem kérek elnézést, hogy ezzel nem értek egyet. Bírom ha valaki úgy próbál egyedi lenni, hogy Minnie egér lánynak öltözik és így próbál kitűnni a sok vele egykorú társaitól(ma éppen pont ilyet láttam:), vagy éppen Emósnak (sohasem felejtem el, mikor még fősulin éppen valaki a zenei stílus és nem tudom mi közötti párhuzamot kutatva említette ezt a nevet: Emó
Én meg hangosan felkiáltottam, tudatlanul, hogy az meg mi? valami új állatfaj? tuti én maradtam le valamiről......mint mindig. 
és igen cseszettül le vagyok maradva, de egy számomra biztos: jó nekünk most mert 4 év múlva szarabb lesz!
A "bezzeg az én időmben" című kezdetű mondat mindenki számára ismerős......nah, de ha az értelmesebb emberek körbenéznek  a mai tinik és huszonévesek tájékán, tudják miről beszélek, ha azt mondom ők már nem élnek ezzel a mondattal, mert ha valaki leszólja őket az utcán, vagy a suliban, vagy otthon, minimum szembeköpi azt és akkor az még egy jobbik eset.
Ma már ilyet is láttam! ÓÓHHH YESS!!! akkor most megkönnyebbültem, hogy a legjobb és igazán közvetlen, személyes emberi kapcsolatokat lealázó közösségi oldalunknak már ilyen formában is lehet hódolni. Ha már életmód: pontosítok:számomra,  FACE=jóból is megárt a sok!
Nagyon elkalandoztam....

Ezer bocs! csak gondoltam megosztom veletek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése