2012. április 5., csütörtök

Happy Easter!?? (Hogyan éljük túl az ünnepeket?)


!Ezt a meccset magaddal kell lejátszani!

A Húsvét és persze az összes többi ünnep, amely a nagy piálásokról és kajálásokról szól, elég komoly fejtörést és előkészületeket jelent nekem és sorstársaimnak is.

A családom valószínűleg nem fogja  alakítani, átreformálni hipp-hopp az étkezési szokásait, csak mert „én most fogyózom” (utálom ha ezt mondják, hogy én most fogyózom…).
Nem kevés egyeztetést jelent a hétvégi menüsor összeállítása (jó esetben egyeztetnek velünk is)!
 

Én spec. nem fogom előírni ki mit főzzön…(főleg nem a 86 éves mamámnak J), viszont vihetek egy csomó alapanyagot főzéshez, sütéshez, ígytáskámban, főként élelmiszerekkel fogok közlekedni.

Mondhatnám azt is, hogy na akkor most ez az időszak (3 nap) jó lesz egy kis pihenésre.., de nem ér annyit, hogy amit eddig sok munkával felépítettem, azt most szépen borítsam, mivel hosszabb idő kellene utána, hogy  a szervezetem regenerálódjon..na neeemmmm köszi..

Biztosan találok majd valamit a hűtőben, sonka  (soványabb) tojás, natúr torma J amit én is megehetek! Anyum és más főztjét, pedig magamra szabom…pl. nem fogok majonézes salátákat enni, ezt már le is szögeztem, mindenki egyen amit akar én kiveszek magamnak mindenből egy-egy adagot és átalakítom magamra..

Egyébként velem mindenki jól jár, nem piálok, nem üccsizek, nem sütizek, ha az nem olyan amit én is meghetek-ihatok..:)

Lelkileg, hogy hogyan bírom majd nem tom..kapom majd a fejmosást, az okosítást…tutiJ „ezt meg azt miért nem ehetsz, de ebben semmi hizlaló nincs stb…”( a válasz: ok köszi, de én ezt most kihagyom akkor, bocsi)
Vitatkozni végképp nem állok le senkivel, ezen már túl vagyunk. Szögezzük le! aki abban a szakaszban van mint én: tehát még kell fogynom és nem súlytartó szakaszban vagyok..-nem engedhetjük meg magunknak a nagy kicsapongásokat. Egyszóval nem fogok össze-vissza enni, kétpofára! Amit lehet, kikerülök.

Tehát akkor mit is tudok/tok tenni:
1.       fejben fel kell készülni mindenre! (sütik, piák, ki kb. mit tol eléd, mire akar majd rábeszélni stb.)
2.       el kell dönteni, mit fogsz megengedni magadnak és mit nem !
3.       készülj fel! vidd el azt amit kajálni fogsz! nincs jobb ötletem pl.egy kis faluban nem lesz xilit, sem zabpehelyliszt sem sovány tejtermék(tej, joghurt stb..)! ezért már jó előre kell szólni! a kenyérféléket ne is említsem…(pufi búza, abonett bármi amit tudsz magaddal szállítani)(irj listát, ha kell!) tök jó hogy felírom már 2 hónapja hogy mikor mit ettem, így ötlethiány nincsJ
4.       én tartom magam a kalória szükségletemhez (fogyáshoz kiszámolt!), tehát a napi 1600 kcalt nem fogom átlépni és ez már a felső határ volt!
5.       Ne koncentrálj folyton az evésre, meg a szenvedésre (ha szenvedsz, márpedig tutihótziher, hogy fogsz!), szervezz programokat( pl. nálunk hóesés is elképzelhető, wtf? akkor most szánkózzak?) a szabadba, beszélgessetek, keveset üljetek a gép/tv egyéb szarságok előttJ, ha kell sportoljatok, engem pl,ez nagyon felszabadít, vidéken lehet jó levegőn futniJ

Minden agyban dől el! szal nálam nem ez játszik:hogyha Húsvét akkor zaba-pia, döglés, hanem sport, mozgás, beszélgetés, kutáyázásJ és a kaja már csak mellékes tényező lesz….

Ui: Már nagyon várom, hogy mamám mit szól hozzámJ, észreveszi-e hogy fogytam? legutóbbi megnyilvánulása, több hónappal ezelőtt: Szia Szép lányom, olyan Dundika…vagy… remélem nem arra a Bizonyos egyedre gondolt közbenJ
Egy biztos az Én Mamám sohasem hazudik!!! ha híztam megmondja kekerekperec és Anyum  is, pl. lányom fogytál, most már kisebb az arcod:)))))

Kitartást! és Kellemes Húsvéti Ünnepeket Nektek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése